سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عزّتی والاتر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]
مکه
 
امتیاز مثبت
مانکن عریان پاکستانی توبه کرد + تصاویر6
دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 12:10
کد مطلب:

224405
 
بازیگر پاکستانی نقش های مبتذل پس از تشرف به مکه مکرمه از دنیای ابتذال گری کناره گیری کرد.

به گزارش ابنا، مانکن و بازیگری که در اکثر فیلم ها به صورت عریان ظاهر می‎شد؛ با خبر کناره گیری خود از این شغل همگان را شگفت زده کرد. وی با دعوت یکی از روحانیون مسلمان? برای گذراندن ماه عسل به همراه همسرش عازم مکه مکرمه شد و پس از انجام مناسک حج از این شغل کناره گیری کرد.

 
فینا مالک در این باره اظهار داشت: در مقابل کعبه توبه کردم و از خداوند خواستم که مرا پاک گرداند. به پروردگارم قول دادم که برای همیشه از این شغل کناره گیری نمایم.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: از این پس? پوشش حجاب را رعایت کرده و به نماز اهتمام ویژه خواهم داشت.
 
بازیگر نقش های مبتذل ادامه داد: از برنامه های دینی و اجتماعی حمایت خواهم کرد و در فیلم هایی که به هدف مسائل اجتماعی و دینی تولید می شود شرکت خواهم کرد.
 
مالک در پایان با بیان اینکه "قصد تولید یک برنامه اسلامی را دارم" اظهار داشت: برنامه های دینی برای جوانانی که به راههای منحرف می روند تولید خواهم کرد.
 
 
 
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/11/15:: 3:18 عصر     |     () نظر
زمان انتشار: 1392/11/09 - 10:18 |

 

آنچه زائران عمره گزار باید رعایت کنند

زائران عمره گزار ایرانی با رعایت این اصول که مناسب شأن زائر بیت الله الحرام است می توانند الگویی برای دیگر زائران باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه، زائران عمره گزار ایرانی باید موارد خاصی را که مناسب شأن زائر بیت الله الحرام است در طول این سفر معنوی رعایت کنند تا الگوی دیگر زائران باشند.

احترام به سایر عمره گزاران، شرکت در نماز جماعت حریمین شریفین، نظم کامل در صفوف جماعت، رعایت کامل حجاب و خودداری از خوابیدن در مسجد شریف نبوی برخی از بایدها و نبایدهایی است که باید زائران رعایت کنند.

این روزها بنرهایی به دو زبان عربی و فارسی تهیه و برای نصب در هتل های مدینه منوره در اختیار مسؤولان فرهنگی و مدیران ثابت هتل ها قرار گرفته است.

در این بنرها که در برخی هتل های مدینه نیز نصب شده اند، نکاتی که باید زائران عمره گزار در طول این سفر معنوی رعایت کنند و نیز نکاتی را که باید از انجام آنها پرهیز کنند، یادآوری شده است.

رعایت قوانین و مقررات کشور عربستان، پرهیز از برداشتن خاک از اماکن زیارتی، خودداری از خواندن زیارت و دعا با صدای بلند، برگرداندن قرآن پس از تلاوت در جای مخصوص و خودداری از بردن وسایل به حرم نبوی از دیگر مواردی است که زائران باید آن را مورد نظر قرار دهند سیگار در محوطه مساجد کندن نخ


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/11/14:: 4:23 عصر     |     () نظر

محل منبر پیامبر اعظم ع در مسجد النبی

Free Link Exchange


gmd21fhdi3vjl3b3al5e.jpg
ovhtnpmd14wqftq9fh32.jpg
oeeumh853l2ydzhuk1v.jpg
bqcxju8yvgemgz2a4e7t.jpg

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/11/12:: 11:54 صبح     |     () نظر
این داروها را به عربستان سعودی نبرید
کد مطلب : 29303
گروه جامعه: فرمانده پلیس فرودگاه زاهدان گفت: با توجه به اینکه کشور عربستان ورود داروهای کدئین‌دار و ساخته شده از مواد مخدر را ممنوع کرده است زائرین خانه خدا از به همراه داشتن این قرص‌ها و برخی داروهای مشابه به آن خودداری کنند.
این داروها را به عربستان سعودی نبرید
 سرهنگ کیخا در این باره افزود: طبق دستور کشور عربستان مبنی بر ممنوع بودن ورود این داروها، از همه کشورها خواسته تا در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند. وی بیان کرد: پلیس کشور عربستان در صورت مشاهده با افرادی که این داروها را به همراه داشته، برخورد زننده و زشتی را انجام خواهد داد. کیخا گفت: زندان، جریمه‌های سنگین و حتی در برخی موارد اعدام از مجازات‌هایی است که کشور عربستان برای عاملین تخلف‌ها ‌در نظر گرفته است.


0
داغ کنید

   

مرجع :ایسنا
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/11/6:: 12:26 صبح     |     () نظر